Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Administrator nieruchomości

Firma: PKO Bank Polski miejsce pracy: Łódź

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Administrator nieruchomości

na czas określony
Centrum Administracji

(Łódź)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • zapewniasz utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości, w tym realizację zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz uczestniczysz w kontrolach organów zewnętrznych,
  • podejmujesz działania zmierzające do zapobiegania awariom oraz usuwaniu skutków awarii,
  • organizujesz i nadzorujesz bieżące naprawy i konserwacje oraz kompletujesz wymagane dokumenty w tym zakresie,
  • identyfikujesz potrzeby remontowe i inwestycyjne w nieruchomościach,
  • prowadzisz książkę obiektów budowlanych oraz przechowujesz dokumentację określającą stan prawny nieruchomości i dokumentacji technicznej obiektu,
  • monitorujesz terminowość, jakość oraz koszty prac świadczonych przez firmy zewnętrzne na rzecz administrowanych nieruchomości,
  • aktualizujesz bazy danych dotyczących administrowanych nieruchomości.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe,
  • posiadasz wiedzę fachową i praktyczną dla obszaru administrowania nieruchomościami,
  • posiadasz umiejętności ustalania priorytetów, planowania i organizacji pracy,
  • bardzo dobrze znasz pakiet MS Office,
  • cechuje Cię samodzielność w działaniu, dokładność, rzetelność i sumienność,
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
  • mile widziana licencja zarządcy nieruchomości.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).


Pozostałe oferty pracy w firmie PKO Bank Polski
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 21-04-2022
Wyświetleń: 185