Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. Obsługi Klienta [rekrutacja online]
Firma: Adamed Pharma S.A. miejsce pracy: Pabianice
Specjalista ds. Obsługi Klienta [rekrutacja online]
Poszukujmy osoby z odwagą do działania, zmotywowaną i gotową do sięgania po nowe. Zapraszamy do współpracy w ramach zespołu który spina wszystkie elementy biznesu farmaceutycznego w całość, przechodząc od obszaru komercji, przez wytwarzani3 i finalnie komunikację z klientem.
Miejsce pracy: Pabianice
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Realizacja zamówień eksportowych w obrębie i poza UE,
- Dbanie o optymalizację serwisu świadczonego w strategii MTO oraz MTS,
- Współpraca z klientem wewnętrznym (zespoły w ramach grupy Adamed) oraz zewnętrznym (agencja celna, logistyka, etc.),
- Komunikacja z klientem zagranicznym w zakresie realizacji zamówień,
- Prowadzenie cyklicznych S&OP z klientami,
- Analiza zapasu,
- Realizacja zadań zgodnie z KPI (OTIF, LT, Lost sales).
Co jest dla nas ważne?
- Wykształcenie wyższe na kierunkowe: Logistyka/ Logistyka Międzynarodowa/ Zarządzanie / Marketing i pokrewne,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży farmaceutycznej,
- Dobre umiejętności analityczne,
- Swoboda w komunikacji,
- Chęć współpracy w interdyscyplinarnym zespole.
Pozostałe oferty pracy w firmie Adamed Pharma S.A.








Data dodania: 10-11-2021
Wyświetleń: 279
Wyświetleń: 279