kandydatów
Koordynator / Koordynatorka ds. komunikacji elektronicznej
Firma: mBank S.A. miejsce pracy: Łódź
- dostęp do kursów LinkedIn Learning
- bonusy finansowe
- szkolenia produktowe
- przejrzysty system wynagradzania
- umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
Koordynator/ka ds. komunikacji elektronicznej
Jesteśmy zorganizowani – prowadzimy Fundację, która wspiera dzieci w młodzież w nauce matematyki i gramy razem z WOŚP!
Tworzymy know how – w 2020 przeprowadziliśmy 150 warsztatów i szkoleń na uczelniach, dzieląc się wiedzą i inspirując do innowacji.
Dajemy więcej możliwości – prawie 2500 pracowników jest z nami już ponad 10 lat. I zupełnie nas to nie dziwi. Wciąż znajdują nowe możliwości rozwoju i pracy w Grupie mBanku.
Wydział Doświadczenia Użytkownika Digital to miejsce gdzie kreuje się całokształt doświadczeń z punktami styku z bankiem. Opiekujemy się zarówno komunikacją bezpośrednią z klientem, UX writingiem jak i tworzeniem i analizą ścieżek klienta oraz projektowaniem interfejsów Digital. Do naszego zespołu szukamy samodzielnej, kreatywnej osoby, której tworzenie treści w języku polskim przychodzi łatwo. Lubisz współpracę, potrafisz bawić się słowem, a część czasu spędzasz w aplikacjach i sklepach internetowych? To świetnie! Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Twój zakres obowiązków:
- koordynowanie zespołem ok. 10 specjalistów
- współtworzenie kierunku rozwoju serwisów digital mBanku, ze szczególnym nastawieniem na narzędzia komunikacji
- optymalizacja procesu komunikacji bezpośredniej
- zarządzanie projektami lub branie udziału w zespołach projektowych wdrażających nowe rozwiązania
- zarządzanie inicjatywami mającymi na celu poprawę doświadczenia klientów
- współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za rozwój serwisów digital/mobile
- prowadzenie prezentacji i omawianie wyników na większym forum
Twoje kompetencje i talenty:
- masz minimum roczne doświadczenie w kierowaniu zespołem lub jesteś naturalnym liderem: wspierasz, inspirujesz, motywujesz, dzielisz się wiedzą, rozwijasz innych
- masz wiedzę i doświadczenie (min.3 lata) w obszarach związanych z marketingiem i komunikacją elektroniczną
- możesz pochwalić się prowadzeniem projektów, które obejmowały współpracę z agencjami
- wyróżniasz się nastawieniem na cel, myśleniem strategicznym i długofalowym oraz wychodzisz z inicjatywną
- znasz język angielski na poziomie średniozaawansowanym w mowie i piśmie
- wiedza z zakresu CMS, eCommerce, znajomość metodyk zwinnego prowadzenia projektów, wiedza z zakresu prowadzenia testów i skutecznego wdrażania wyników – to Twoje dodatkowe atuty
- dostęp do kursów LinkedIn Learning
- bonusy finansowe
- szkolenia produktowe
- przejrzysty system wynagradzania
- umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
Pozostałe oferty pracy w firmie mBank S.A.
Wyświetleń: 241