Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. Promocji i Działalności Charytatywnej
Firma: Fundacja dla Dzieci z Chorobami Nowotworowymi "Krwinka" miejsce pracy: Łódź
Fundacja dla Dzieci z Chorobami Nowotworowymi „Krwinka” powstała z inicjatywy rodziców dzieci, cierpiących na choroby nowotworowe. Jako organizacja pożytku publicznego wspieramy dzieci onkologicznie i hematologicznie chore już od 26 lat. Pomaganie weszło nam w krew! Chcemy nieść siłę i optymizm w walce z chorobą – zgodnie z naszą misją – pomagać więcej. Jeśli odczuwasz podobnie już teraz możesz dołączyć do naszego zespołu.
Aktualnie poszukujemy osoby, która będzie pracować na stanowisku:
Specjalista ds. Promocji i Działalności Charytatywnej
Miejsce pracy: Łódź
Gdy do nas dołączysz …
- przyjmiemy Cię serdecznie i wprowadzimy we wszystkie zagadnienia Twojej pracy.
- podpiszemy z Tobą umowę o pracę, w pełnym wymiarze godzin.
- będziesz pracował w biurze Fundacji.
- będziesz miał możliwość użytkowania auta służbowego, w ramach pracy.
Czym będziesz się u nas zajmować…?
- komunikacją społeczną w zakresie działalności Fundacji, w tym np.: media, władze miasta i województwa, przedstawiciele sportu i kultury, firmy,
- reprezentowaniem Fundacji na zewnątrz w ramach kontaktów dotyczących rozwoju i działania organizacji,
- aktualizowaniem wpisów o działaniach Fundacji na stronie internetowej Fundacji i portalach społecznościowych,
- nawiązywaniem kontaktów i tworzeniem ich bazy,
- współorganizowaniem i udziałem w inicjatywach Fundacji, w tym: w imprezach okolicznościowych, integracyjnych i artystycznych dla dzieci onkologicznie i hematologicznie chorych i ich rodzin, wskazanych konferencjach i szkoleniach; działaniach charytatywnych, w tym: aukcjach, licytacjach, koncertach, a także akcjach o profilu sportowym i rekreacyjnym, mających na celu propagowanie idei fundacji i zdrowego stylu życia,
- przygotowywaniem i przeprowadzaniem działań związanych z kampaniami społecznymi dot. pozyskiwania funduszy na działalność statutową organizacji, w tym: kampanii pozyskiwania 1% podatku i darowizn,
- tworzeniem i prowadzeniem korespondencji Fundacji (PR),
- dbaniem o dobro oraz pozytywny wizerunek i markę Fundacji,
- wpływaniem na rozwój organizacji, pozyskiwaniem środków finansowych (również w ramach dotacji) i darów rzeczowych, tworzeniem bazy danych w tym zakresie.
Jakie kompetencje przydadzą Ci się w pracy…?
- komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne i łatwość nawiązywania dobrych relacji,
- umiejętności organizacyjne i skrupulatność w działaniu,
- umiejętność rozwiązywania problemów i odporność na stres,
- kreatywność, pomysłowość,
- wysoka kultura osobista.
Jeśli nadal czytasz to ogłoszenie – wierzymy, że wzbudziliśmy Twoją ciekawość.
Zastanów się przez chwilę i odpowiedz sobie na pytanie czy:
- posiadasz wykształcenie wyższe na kierunku zarządzanie, marketing, public relations, komunikacja i media, reklama lub pokrewne?
- posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków?
- z otwartością podchodzisz do budowania relacji – lubisz ludzi i czerpiesz przyjemność ze współpracy z nimi?
- tworzenie i formatowanie dokumentów w programach pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word) to dla Ciebie „bułka z masłem”?
- dobrze czujesz się przed kamerą i nie masz trudności z wystąpieniami publicznymi?
- komunikujesz się w języku angielskim płynnie zarówno w mowie, jaki w piśmie?
- masz aktualne prawo jazdy kat. B i czynnie z niego korzystasz?
- szukasz długofalowej współpracy w zgranym zespole?
Data dodania: 05-11-2021
Wyświetleń: 339
Wyświetleń: 339