Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista / Specjalistka w Centrum Integracji Strategicznej

Firma: mBank S.A. miejsce pracy: Łódź

Od nas dostaniesz:
  • Umowę o pracę
  • Konkursy sprzedażowe
  • Jasną ścieżkę kariery
  • Przejrzysty system wynagradzania
  • Kartę sportową
  • Dofinansowanie do świąt i wypoczynku
Zobacz, jak się u nas pracuje!

Specjalista/ka w Centrum Integracji Strategicznej

miejsce pracy: Łódź, Nr ref.: MBŁ/55/0722

Twój zakres obowiązków:

  • Jesteśmy zespołem doświadczonych kierowników projektów prowadzących złożone projekty transformacyjne, biznesowe, regulacyjne czy kulturowe. Jako Centrum Integracji Strategicznej odpowiadamy także za proces planowania i monitorowania celów oraz inicjatyw strategicznych współpracując ściśle z Zarządem. Zarządzamy portfelem inicjatyw w banku i wspieramy naszych interesariuszy w procesach zarządzania inicjatywami, między innymi poprzez rozwój standardów i dzielenie się dobrymi praktykami. W tej roli chcemy powierzyć Ci następujące zadania:
  • Zarządzanie portfelem inicjatyw pod kątem zachowania spójności z celami strategicznymi banku oraz ich wskaźnikami finansowymi i pozafinansowymi
  • Utrzymanie i rozwój standardu zarządzania inicjatywami w celu zapewnienia jakości zarządzania projektami w Banku i spółkach Grupy (rozwój procesów oraz narzędzi wspierających)
  • Bieżąca współpraca z kierownikami projektów i właścicielami biznesowymi oraz innymi interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi (wsparcie merytoryczne i administracyjne w zarządzaniu projektami, programami, portfelem na każdym etapie realizacji inicjatywy)
  • Sprawozdawczość do Zarządu i innych interesariuszy – prowadzenie przekrojowych analiz dotyczących portfela oraz poszczególnych inicjatyw, bliska współpraca z innymi jednostkami raportującymi macierzowo
  • Budowanie kultury zarządzania inicjatywami w mBanku i spółkach Grupy (baza wiedzy z zakresu PMO)
  • Monitorowanie rynkowych trendów z dziedziny zarządzania projektami, portfelem
  • Administrowanie procedurami pracy i zarządzanie standardem

Nasze wymagania:

  • Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku PMO (Project Management Office)
  • Masz wiedzę specjalistyczną z zakresu zarządzania portfelem projektów, standardów zarządzania projektami/programami
  • Bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim
  • Cechują Cię zdolności komunikacyjne i prezentacyjne, umiejętnie ustalasz priorytety
  • Jesteś kreatywny/a, zaangażowany/a, często pierwszy/a wychodzisz z inicjatywą
  • Jesteś otwarty/a na stałe poszerzania wiedzy i podnoszenie kompetencji
  • Umiesz analitycznie myśleć i analizować dane finansowe

To oferujemy

  • umowę o pracę, bonus roczny
  • możliwość pracy w modelu hybrydowym (minimum 2 dni pracy z biura)
  • bogaty pakiet socjalny (w tym opiekę medyczną w LuxMed, dofinansowanie do wypoczynku, świąt, ZFŚS, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie)
  • możliwość współpracy z najlepszymi specjalistami w branży finansowej z obszaruzarządzania organizacją
  • możliwość udziału w programach rozwojowych
  • wsparcie w opracowaniu indywidualnych planów rozwojowych i odkrywaniu mocnych stron wykorzystując podejście Instytutu Gallupa
  • bezpłatny dostęp do Legimi, Linkedin Learning, platformy językowej
Od nas dostaniesz:
  • Umowę o pracę
  • Konkursy sprzedażowe
  • Jasną ścieżkę kariery
  • Przejrzysty system wynagradzania
  • Kartę sportową
  • Dofinansowanie do świąt i wypoczynku


Pozostałe oferty pracy w firmie mBank S.A.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 12-07-2022
Wyświetleń: 156