Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. wprowadzania danych

Firma: Mikomax miejsce pracy: Łódź

Mikomax Smart Office to rodzinna firma działająca na międzynarodową skalę. Mieścimy się w Łodzi przy ul. Dostawczej 4. Zajmujemy się produkcją kontraktowych mebli biurowych, a naszą priorytetową linią są kabiny akustyczne marki Hushoffice. Pozwalają na komfortową pracę, zwłaszcza w przestrzeniach open space, gwarantując skupienie i koncentrację oraz poufność prowadzonych rozmów czy wideokonferencji. Wierzymy, że dobrze zaprojektowane biuro może pozytywnie wpływać na samopoczucie wszystkich osób, które z niego korzystają.

 

Firma powstała w 1991 roku, a pierwsze kabiny akustyczne wyprodukowaliśmy w 2014 r. Od samego początku systematycznie rozwijamy nasz zakład produkcyjny, aby zwiększać konkurencyjność i atrakcyjność oferty zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. W 2018 r. nasz zakład wdrożył laserową technikę cięcia elementów metalowych oraz rozbudował zakład metalowy. Od 2022 roku jesteśmy częścią amerykańskiej Grupy Haworth, a marka Hushoffice została włączona do kolekcji Haworth Family.

 

Nasze rozwiązania można znaleźć w biurach takich firm, jak Raiffeisen Bank International, Unilever, T-mobile, SEB Bank, Neuca, Concentrix, Mondial Assistance, All in! Games czy Hama. Jesteśmy obecni w ponad 50 krajach na całym świecie, niemal na każdym kontynencie.

 

Hushoffice to międzynarodowa marka należąca do Mikomax Smart Office będąca jednym z liderów w zakresie produkcji kabin akustycznych do biur i tworzenia elastycznych przestrzeni do pracy „flex office solution” łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy.

 

W związku z dynamiczną ekspansją firmy i rozwojem marki na świecie poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. wprowadzania danych
Zakres obowiązków:
  • Bieżąca praca na danych w systemie ERP
  • Kontakt z planistami w tematach związanych z realizacją zamówień
  • Kontakt z innymi działami Spółki – szczególnie Magazynem oraz Działem Logistyki
  • Analiza danych w systemie ERP
  • Analiza KPI wyznaczonych na poziomie Spółki
Oczekiwania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta / analityce / pracy na systemach operacyjnych ERP
  • Biegła obsługa komputera oraz pakietu MX Office ( Excel, Word, Power Point ), znajomość systemów ERP – mile widziane
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 / C1
  • Zdolności analityczne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność prowadzenia kompleksowych projektów/tematów w celu zamknięcia całości procesu realizacji zamówienia
  • Umiejętność wpływania na proces w celu wyegzekwowania wymaganych informacji (umiejętność budowania autorytetu)
Oferujemy:
  • Medicover Opieka Medyczna
  • Medicover Sport
  • Bony Sodexo
  • Owoce i warzywa
  • Ubezpieczenie
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • Stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi,
  • Pracę w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji ciekawych projektów,
  • Udział w wydarzeniach, które inspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań,
  • Umowę o pracę oraz wszelkie narzędzia potrzebne do realizacji zadań,
  • Przyjazną atmosferę pracy wśród ludzi których łączy wspólna pasja,
  • Pogłębianie zainteresowań zawodowych oraz rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.


Pozostałe oferty pracy w firmie Mikomax
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
Etat Monter Mebli w firmie: Mikomax miejsce pracy: Łódź 19-04-2023
Etat Specjalista ds. Obsługi Klienta z jęz. Angielskim w Dziale Wsparcia Sprzedaży w firmie: Mikomax miejsce pracy: Łódź 19-04-2023
Etat Lakiernik w firmie: Mikomax miejsce pracy: Łódź 19-04-2023

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 11-10-2022
Wyświetleń: 144