Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy inspektor

Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu miejsce pracy: Zgierz

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Zgierz
Ogłoszenie o naborze Nr 119645

Warunki pracy


  • praca biurowo-administracyjna w siedzibie Komendy,

  • praca w systemie codziennym w godzinach 7:30- 15:30,

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

  • narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowo-administracyjne,

  • kontakty z petentami i podmiotami zewnętrznymi,

  • budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Praca wymaga częstego przemieszczania się pomiędzy piętrami - stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Zakres zadań

  • Prowadzi kartoteki osobowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w zakresie wszystkich świadczeń płacowych.
  • Obsługuje program „PŁATNIK”.
  • Sporządza listy płac funkcjonariuszy i pracowników cywilnych cyklicznie, według zleceń, angaży i innych decyzji Komendanta.
  • Prowadzi kontrole list płac według ustalonego wzoru.
  • Zgłasza zatrudnionych i wyrejestrowuje zwolnionych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych z Ubezpieczeń Społecznych.
  • Sporządza deklaracje ZUS, podatkowe i inne do odpowiednich urzędów.
  • Sporządza sprawozdania finansowe do GUS, Komendy Wojewódzkiej PSP w Łodzi.
  • Przygotowuje wytworzoną w Sekcji Finansów dokumentację i przekazuje ją do Archiwum Zakładowego Komendy Powiatowej PSP w Zgierzu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie ogólne, ekonomiczne, finansowe, administracyjne itp.
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, sprawne posługiwanie się aplikacjami Office tj. edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym.
  • Umiejętność redagowania pism (urzędowych).
  • Wysoka kultura osobista.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy i przyswajania danych.
  • Sumienność, dokładność, rzetelność i terminowość.
  • Zdolności logicznego i analitycznego myślenia oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność samodzielnej pracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność interpretacji przepisów prawnych.
  • Znajomość programu dowolnego płacowego.
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów ZUS dotyczących rozliczania i potrącania składek, oraz naliczania zasiłków chorobowych.
  • Umiejętność tworzenia analiz w arkuszu kalkulacyjnym Excel.
  • Znajomość platformy E-puap.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 21-04-2023
Wyświetleń: 87