Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kontroler Finansowy Kontraktu

Firma: ALTOR Sp. z o. o. miejsce pracy: Łódź

Ogłoszenie numer: 7146546, z dnia 2022-06-13

ALTOR Sp. z o. o.

Firma Altor Sp. z o. o. z siedzibą w Mińsku Mazowieckim poszukuje pracownika na poniższe stanowisko na teren budowy tunelu w Łodzi.
Inwestycja pod nazwą „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna - Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” realizowane przez Konsorcjum firm w składzie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. oraz Energopol-Szczecin S.A. zwanymi Wykonawcami Projektu.

Kontroler Finansowy Kontraktu

Miejsce pracy: Łódź

 

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (na podstawie otrzymanych obmiarów wykonanych robót) oraz innych dokumentów będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych.
  • Terminowe egzekwowanie Oświadczeń wystawianych przez Podwykonawców/Dostawców/Usługodawców.
  • Terminowe przygotowywanie, sporządzanie i przesyłanie wniosków o PŚP wraz z niezbędnymi Oświadczeniami oraz załącznikami do Biura Inżyniera Kontraktu na potrzeby uzyskania zatwierdzonego Przejściowego Świadectwa Płatności stanowiącego podstawę do wystawienia faktury.
  • Przygotowanie rozliczeń Zleceń Wewnętrznych w ramach Kontraktu.
  • Przygotowywanie harmonogramów fakturowania, przerobów i płatności.
  • Współpraca w przygotowywaniu dokumentów do zamknięcia miesiąca.
  • Współpraca przy aktualizacji budżetów kontraktu.
  • Opracowywanie raportów finansowych na Kontrakcie, zestawień oraz innych opracowań wynikających z bieżących potrzeb Kontraktu.
  • Kontrola we współpracy z Przełożonym dokumentów rozliczeniowych robót pomiędzy Wykonawcą, a Podwykonawcami, sporządzanych przez Kierownika/Inżyniera Branżowego – protokół zaawansowania robót.
  • Bieżąca koordynacja i administracja projektem w zakresie rzeczowo-finansowym, kontrola dokumentów pod kątem formalnym i rachunkowym.
  • Ewidencja PŚP z załącznikami i fakturami.
  • Współpraca przy weryfikacji przepływów finansowych Kontraktu (płatności za faktury wystawione oraz otrzymane).
  • Przygotowywanie raportów do Centrali zgodnie z wewnętrznymi procedurami.
  • Współpraca z Dyrektorem Kontraktu i Kierownikiem Budowy /Kierownikami Robót i ich zespołem oraz pozostałymi Działami Spółki.
  • Kontrola ilości materiałów dostarczonych/wbudowanych/sprzedanych informacji finansowych wynikających z warunków Kontraktu, na potrzeby DHK i DTK.
  • Przygotowywanie i archiwizacja dokumentów rozliczeniowych w ramach dokumentacji powykonawczej.
  • Przekazanie do archiwum Spółki wszystkich dokumentów rozliczeniowych z IK/Zamawiającym oraz Podwykonawcami/Dostawcami/Usługodawcami.
  • Egzekwowanie i kontrola zabezpieczenia należytego wykonania w ramach podpisanych umów z Podwykonawcami/Dostawcami/Usługodawcami.
  • Przygotowywanie, zgodnie z dekretacją Dyrektora Technicznego/Handlowego Kontraktu, odpowiedzi na bieżącą korespondencję kontraktową w zakresie wykonywanych obowiązków.
  • Przygotowywanie, zgodnie z dekretacją Dyrektora Technicznego/Handlowego Kontraktu, odpowiedzi na bieżącą korespondencję z Podwykonawcami/Dostawcami/Usługodawcami w zakresie wykonywanych obowiązków.
  • Obowiązek zapoznania się z Umowami Podwykonawców/Dostawców/Usługodawców oraz egzekwowanie zapisów wynikających z tych umów w tracie realizacji prac.
  • Bieżące wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe.
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie odpowiedzialności.
  • Znajomość Prawa Budowlanego, procedur FIDIC, procesów i terminologii budowlanej.
  • J. angielski – poziom średniozaawansowany
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, MS Project.
  • Komunikatywność, operatywność.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
  • Inicjatywa i przedsiębiorczość.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Zatrudnienie przy realizacji ciekawego projektu,
  • Udział w ciekawych i odpowiedzialnych zadaniach,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Odpowiedzialne stanowisko,
  • Pracę z doświadczonym i zaangażowanym zespołem.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie ALTOR Sp. z o. o.
Etat Ekonomista Kontraktu w firmie: ALTOR Sp. z o. o. miejsce pracy: Łódź 26-05-2023
Etat Architekt w firmie: ALTOR Sp. z o. o. miejsce pracy: Łódź 26-05-2023
Etat Inżynier Budowy (wszystkie branże) w firmie: ALTOR Sp. z o. o. miejsce pracy: Łódź 26-05-2023
Etat Kierownik Robót Energetycznych w firmie: ALTOR Sp. z o. o. miejsce pracy: Łódź 26-05-2023
Etat Asystent / Asystentka Biura Budowy w firmie: ALTOR Sp. z o. o. miejsce pracy: Łódź 26-05-2023

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-06-2022
Wyświetleń: 197